Výlet na jih Čech (4.8.2007)

10. září 2007 v 0:59 | Moni a Piti |  Kde jsme byli
Výlet na jih Čech
Tak konečně nastal den D - sobota 4.8.2007. Naplánovali jsme si cestu na jih Čech. Sraz byl v Kostelci nad Labem na náměstí a s velkým napětím a snad i s obavami jsme očekávali, kolik lidí přijede. Nakonec jsme se tam sešli jen na dvou yukinách ( Piti a Jarin) s doprovodným vozidlem, který kočírovala Zuzka.
V půl deváté jsme vyrazili směr motorest Halda, kde jsme měli sraz s ostatníma motorkářema. Bohužel hned za Brandýsem nás potkala "nehoda", kdy se Jarinovi přetrhlo spojkové lanko. Žádná opravna ani mototechna v okolí nám nebyla schopna pomoci, až jsme nakonec objevili hodného pana opraváře horských kol, který nám prodal brzdové lanko a vysvětlil, jak vše zprovoznit. Podařilo se a my jsme mohli pokračovat dále. Když se před námi konečně objevilo parkoviště před Haldou, nastalo další překvápko...nikdo tady nebyl. Naštěstí funguje moderní technika, tak jsme si záhy přečetli sms, kde jsme byli nasměrování k benzince v Milíně. Tam jsme se konečně sešli v hojném počtu a sedm motorek mohlo hezky v řadě za sebou pokračovat k naplánovanému cíli.
Po dvanáctné hodině jsme dojeli do autokempu Pražák, kde jsme se hodlali ubytovat. První cesta vedla zase do bufetu, abychom se po náročné dopoledni posilnili a doplnili tak energii.Každý si našel něco dobrého na zub, největší oblibu jsme našli v guláši a Katův šleh se také nenechal zahanbit. Inu klasika je klasika.
Po dobrém obídku jsme se jali stavět stany. Tady byl asi největší kámen úrazu. Sapi si pletl tyčku s oštěpem, Petrovi vzniklo cosi...no stan to tedy rozhodně nebyl. Ale nakonec jsme si se vším společnými silami poradili a ubytovací zařízení vykouzlili....:-)))
A protože jsme toho neměli dost, rozhodli jsme se navštívit odpoledne zámek Hluboká a ZOO Ohrada. Jarin se Zuzkou nás sice opustili (zase trhali partu :-)), ale i tak byla sranda. Bohužel do ZOO jsme nešli, protože ani nebylo kde zaparkovat, ale na Hlubokou jsme dorazili.
Po náročném výstupu jsme zjistili, že zámek vlastně všichni známe a dovnitř jít nechceme, ale alespoň jsme se vyfotili a vyzkoušeli jsme si kolik "loveckých dovedností" v nás zanechali prapředci.
Ve střelbě z luku jsme spoléhali na Indiána, ale rudou krev mít asi nebude, zrovna profesionálně se k tomu nepostavil. No ale kdyby šlo o život, asi bychom nějakého mamuta byli schopni ulovit, ale musel by být hodně velký.....rozhodně větší než byl terč, na který jsme mířili.
A pak už hurá zpět do kempu a mohlo se začít popíjet...To šlo všem nejlépe. Po chvilce za námi dorazila i mezinárodní účast v podobě "Dejvida" a jeho český doprovod "Carlos". Takže jsme si procvičovali celý večer i verbální schopnosti dorozumívání a Medy si procvičovala i angličtinu. No ale nebýt"překladatele" Carlose, tak nevím nevím jak by to dopadlo.
Užívali jsme si celý večer, až došly i některé druhy nápojů a nakonec jsme bufet i vyjedli - ani kůrka chleba večer nebyla. Sapi nám k tomu všemu krásně zahrál na vypůjčenou kytaru a zcela znaveni jsme se po půlnoci přesunuli do svých dočasných příbytků. Tedy až na nějaké výjimky, které jmenovat nebudu (viď Péťo Smetano...)
Ráno bylo krásné, hlavy bolely jen mírně, takže se mohlo jít na snídani. To jsme bufet vyjedli už zcela, došli i námi oblíbení utopenci. No alespoň, že to pečivo stačili doplnit...Po snídalni jsme se popakovali a vyrazili opět ve starém dobrém složení směr Hoštice. Bohužel Dejvida jsme večer natolik odrovnali, že nebyl schopen pokračovat s námi a tak i se solidárním Carlosem zůstali další den v kempu. V Hošticích na nás dýchalo legendární Slunce, seno....na každém kroku.Jídla pojmenovaná dle hlavních hrdinů, ulice také a ani jelen na domě nechyběl.
No opět jsme pojedli (v tom jsme opravdu dobří) a Indiána napadlo zajet na horskou chatu za Vimperk. Po pár kilometrech jsme byli na místě. Výhled krásný, kafíčko a čajíček dobrý, prostředí příjemné. Škoda, že jsme se nemohli zdržet.
Nejen, že se projevilo drsné horské prostředí a my jsme lehce omrzali, ale už i zadní části těla byly namožené a nadržení na domov se zvyšovalo. Tak se vyrazilo směr domů a jen se dvěma zastávkami u benzinky to šlo jako po másle. Cesta byla super, silnice prázdné...
Poslední zastávka byla opět u motorestu v Milíně, kdy jsme se všichni dojemně rozloučili a slíbili si brzké shledání.
Co dodat....výlet byl super a počasí bylo objednané, takže tomu není co vytknout.
Tak příště zase na dvou kolech na shledanou.......:-))))))))

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.